05 mei 2004

Bleer!
[mopper-mode]Tis nie eerlijk...grmbl.. Heb je het weer buiten gezien? Prachtig zonnetje!Wat doe ik dan in een kantoor achter een bureau??...Ik vindt dat 5 mei weer een gewone vrije dag moet worden voor iedereen...[/mopper-mode]

Dit weekend gaan we richting Doetinchem. En richting Warnsveld want daar woont een vriendin van Iek. Jammer genoeg ziet het er naar uit dat het niet al te mooi weer wordt, dus weinig kans op een lekker skate-tochtje vrees ik. Lees net dat er tussen de 60% en 70% kans op neerslag is, met maar 20% kans op zon, dus dat zal een weekend zonder wieltjes worden.
Wel lekker de tijd om Iek Doetinchem uitgebreid te laten zien! En met Lotje het bos in natuurlijk, dat staat weer hoog op Iek's verlanglijstje. Dus dat weekend wordt vanzelf wel gevuld vrees ik.
Zoek ik net op 'Kruisbergse bossen' bij Google op zoek naar een leuk plaatje, kom ik dit tegen.. Als rechtgeaarde bergwandelaar kijk je dan toch even verder, al weet ik donders goed dat er geen bergen zijn in Nederland!

Geen opmerkingen: