09 oktober 2003

Verslapen
Eventjes tijd om te loggen. Het gebeurt me niet vaak maar vanochtend schrok ik om 10:00 u. wakker, met een verdwaasde blik. Huh. Is het nu zaterdag? Hmm (denk, denk, pijnig,pijnig). De hersens hebben het er maar moeilijk mee. Waar was ik gisteren? Op school..en dat is op een woensdag..K*T! Dan is het nu donderdag, en had ik dus op mn werk moeten zijn.
Ken je dat gevoel? Je wordt in eerste instantie heel relaxed wakker, om meteen tot de conclusie te komen dat dat vast de bedoeling niet was. Maar wat is er mis? Wat klopt er niet? Dat hartkloppende gevoel in je onderbuik dat je gewoon niet op dat moment op die plek had moeten zijn. Nee, dat is toch niet lekker wakker worden, moet ik eerlijk toegeven.
Vervolgens realiseerde ik me dat ik om 11:00. een belangrijke meeting had met mn (nieuwe) manager. SH*T! Om er vervolgens achter te komen dat ik me nog niet had gescheerd, en mn overhemd nog niet had gestreken. En het zou erg druk op de weg zijn ivm langzaam-aan acties van vrachtwagens. Visioenen van files en stilstaan maakten zich van me meester. Uiteindelijk stond ik gedouched, gescheerd en gestreken om 10:20 u. voor mn auto, klaar om te gaan.
Gelukkig was het niet al te druk op de weg, en was ik om 10:50 binnen. Pff, toch enifszins op tijd. Onderweg mn manager al gebeld dat ik me verslapen had, en hij liet me weten dat ik me daarmee had verbonden aan de verplichting om saucijze-broodjes voor de afdeling te halen. Maar niet vandaag want er was al taart, dus dat moest dan maar een andere dag.
Morgen maar gewoon op wekker-indicatie op staan, is misschien wat beter voor de gemoedsrust. Iemand nog een adres voor lekkere saucijze-broodjes in de buurt van de Arena?

Geen opmerkingen: