26 juli 2005

Spannend...(slot)

Gisteren is de serie 'Spannend...' tot een goed einde gekomen. Ik heb gisteren namelijk de bestelling geplaatst voor de nieuwe lease-auto.
Na alle beslommeringen, die wel-toch niet, die dan-nee ook niet, is de keuze uiteindelijk gemaakt, en ik ben er heel erg blij mee.
Het wikken en wegen is voorbij. Marieke is waarschijnlijk ook erg blij want die hoeft niet meer elke vrije zaterdag mee naar alle verschillende autodealers, en is ook meteen af van de alsmaar groeiende stapel folders, waarin ik uren kon bladeren om uit te vissen welke het nou moest worden. De komende 4 jaar ben je er weer van verlost Iek!
De bestelling wilde ik per se deze week gedaan hebben, want volgende week is het...
VAKANTIEIEIEIEIE!!!
Jaaa, heel erg zin in. De kip wordt vanavond opgehaald door Mariek, zodat we vast kunnen beginnen met inpakken.Ik ben er vanavond niet, want ik moet voorlopig voor de laatste keer op reis, naar Hamburg dit keer. Voorlopig voor de laatste keer, want dit is ook de laatste week in mijn huidige opdracht. Kan je zeggen dat ik daar ook erg blij mee ben.
We gaan 4 weken weg, lekker rondtrekken in de Alpenlanden: Oostenrijk, Italie (Dolomieten, waar we gisteren nog een heel mooi verhaal over hoorden van iemand), de Italiaanse meren, Zwitserland, en wie weet gaan we ook nog wel even naar Frankrijk tegen het eind.
Als je je afvraagt:Redt je dat wel in 1 vakantie?, dan kan ik je verzekeren dat dat gaat lukken, want we hebben op het allerlaatste ogenblik de vakantie kunnen verlengen. We gaan niet drie maar vier(!) weken weg. Heerlijk.
Jammer genoeg is aankomend weekend een van de drukkere weekends qua vakantieverkeer, en daarom hebben we besloten om maar op Zondagochtend te gaan rijden, en op die manier een beetje de drukte te omzeilen. Hopelijk lukt dat. En mocht dat niet lukken, dan gaan we gewoon de snelweg af, zetten de Kip ergens neer, en hebben we ook vakantie. Geen haast. Lekker relaxen.

Ander nieuwtje wat ik vandaag doorkreeg: Vrienden Martijn en Monique hebben (waarschijnlijk) een huis gekocht! En bij het zien van de foto's een mooi stekkie denk ik.
Kijk hier maar vcoor de foto's:
LINK
Heel veel plezier en succes met jullie nieuwe plek Martijn en Monique, en we horen wel wanneer de Prutslog-verhuisdienst nodig mocht zijn!

Nou, ik denk dat dit 1 van de laatste logjes zal zijn voor de vakantie. Misschien dat ik onderweg nog wat foto's door kan sturen via mobiel, maar dat zal niet vaak gebeuren ivm de hoge kosten voor MMS.
Tot die tijd moet je het hier even mee doen.

Eh..
Je wilt natuurlijk weten welke auto het is geworden he?
Zal ik het zeggen?
Neeeeh. Ik houdt het nog even geheim. 26 oktober zal hij waarschijnlijk opgeleverd worden, en dan hoor je meer..

Geen opmerkingen: