11 februari 2004

Lekker
Ook dat 'nieuwe' nummer van 'Treble' al gehoord? Ramaganana heet het, en ik ben er helemaal weg van. Al een half jaar geleden traden de meiden een keer op bij Barend & van Dorp, maar toen kwam de single maar niet op gang. Vanochtend hoorde ik bij Stenders dat ze op weg waren naar nummer 1. En wat mij betreft terecht.
Over de tekst van 'Ramaganana' vertellen de Treble-meiden op hun site:
".. het meest unieke aan Treble is dat zij hun liedjes zingen in een onbekende, verzonnen taal: zogenaamde ‘treble-taal’. Zoals ze zelf uitleggen: “Het leuke van een fantasietaal is dat iedereen een eigen betekenis aan de woorden kan geven zodat het een goed gevoel geeft, want daar gaat het om bij muziek."

Had ik al verteld dat ze een contract hebben bij de maatschappij Nickelodeon?
(Ja, Nickelodeon van het kinder-kanaal 'Nickelodeon' op TV..)
En mocht je, net als ik, toch 's morgens in de auto de onbedwingbare behoefte voelen om mee te zingen?
Hier vind je de songtekst..
.

Geen opmerkingen: