26 januari 2004

De week is weer begonnen..
En ja hoor! Pierre! Wat hebben zij gewonnen?
Zoals zo veel 'kantoormensen' (om even in loppies' termen te blijven: zie post van 25 januari) is voor ons de week weer begonnen. Hij begon mistig en veel te vroeg. Dat laatste is beslist niet afhankelijk van het weer trouwens, maar schijnt 'chronisch' te zijn, om even in medische termen te blijven. Los van lekker even stappen met Marjolein ben ik de rest van het weekend ook 'in medische termen' gebleven (een aantal van jullie zal meteen begrijpen wat ik hiermee bedoel).
Wist je trouwens dat de file's vanuit Den Haag de laatste tijd een stuk minder lang lijken dan die vanuit Almere?
Vanochtend bijvoorbeeld, kon ik vrijwel de gehele route lekker doorrijden, terwijl de filelezer(es) mij informeerde over de lengte van de file tussen Almere Buiten en Muiden: 12 km!! Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.
Met angst en beven kijk ik dan ook uit naar morgenochtend, want er is sneeuw voorspeld. Ik weet niet of iedereen zich nog een aantal jaren geleden kan herinneren? Toen zorgde de eerste sneeuwval voor de langste files uit de nederlandse geschiedenis. Ik heb toen geloof ik meer dan 3 en een half uur gedaan over een stukkie van 40 km.
Morgen maar op tijd de deur uit..

Geen opmerkingen: