03 november 2003

Fileleed
Ook zo lang stil gestaan vanochtend? De afstand naar mijn werk is ong. 43 km. Daar zou je, in het algemeen, toch niet al te lang over hoeven doen. Niet vanochtend.. Maar ik was niet alleen geloof ik.
Om een uur of 8 was ik al ong. een uur onderweg. Nou heb ik een boordcomputer in mijn auto, en die registreert ook de gemiddelde snelheid. Best leuk. Alleen toen ik vanochtend om 8 uur eens naar keek moest ik een een klein beetje huilen:
14 Km/h !! Gemiddeld???? Tis toch niet waar... Maar de cijfers logen niet. Er schoot mij een gedachte door mijn hoofd:

"Ik was sneller geweest op de FIETS!!"

p.s. binnenkort maar weer eens oefenen met die NS automaat van een paar posts geleden. Ondanks de blaadjes op de rails was ik er toch sneller geweest dan met de auto vrees ik

Geen opmerkingen: