23 november 2003

Top Gear
Elke zondagavond, om 21:00 u. is het weer FEEST. Dan presenteren Jeremy (Jazza) Clarkson en zijn collega's hun onvolprezen autoprogramma 'Top Gear' op BBC 2. Al jaren kijken autoliefhebbers met druipende mondhoeken, en autoproducenten met angst en beven naar de Top Gear beoordelingen van verschillende auto's. Van de goedkope japanners, tot de duurste en snelste Ferrari's, Lamborghini's en andere exoten.
Vanavond was ik dus net te laat omdat ik iets anders zat te kijken (sukkel!!) maar kon nog net een staartje meekrijgen van de pogingen van Jeremy om te kijken waar de grenzen lagen van een oude, roestige Totyota pick-up. En die lagen verder dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden.. 5 uur in ijskoud zeewater, zou voor menig auto toch wel het einde betekenen. Maar de Toyota wist van geen ophouden. Zelfs het in brand zetten van de gehele auto mocht niet baten. Echt onverwoestbaar dus.
En aan het eind van elke aflevering adverteert BBC met de Top Gear DVD "Back in the Fast Lane', met de mooiste auto's, testen en reportage's. Een feest voor de liefhebber dus. Maar waar in hemelsnaam kun je in Nederland die DVD krijgen????? Als er iemand is die een idee heeft, dan houdt ik me aanbevolen, want ik wil hem graag hebben.

Geen opmerkingen: