09 november 2003

Zondag
Zo, er staan in ieder geval weer wat leuke linkjes op pruts, dus ik hoop dat iedereen weer wat te klikken heeft. Vooral Rafaela is een echte tip, wat een heerlijke stem! Ze is volgens Theo van Gogh ontdekt door Michiel Borstlap, een van nederlands betere jazz-musici. Ondertussen blog en smurf ik lekker even verder in afwachting van mijn bezoek. Over enkele uurtjes verwacht ik een oude vriendin op bezoek die ik al een aantal jaren niet heb gezien. Ik heb samen met haar op school gezeten, en na school hebben we zelfs een tijdje samen een woning gedeeld. Er is in de afgelopen jaren genoeg gebeurd, dus ik denk dat we genoeg bij te praten hebben. Het zal in ieder geval als vanouds wel weer gezellig worden. Sommige vrienden kun je soms een langere periode niet zien, maar de band blijft.
Volgens mij hebben Acda en de Munnik daar in 'Andere maan' ook eens over geschreven, maar met een iets andere conclusie:
'Eerst ben je twee vrienden
en dan vrienden van weleer
Maar dan ben je in mijn nieuwste theorie
eigenlijk al geen vrienden meer'

Geen opmerkingen: