27 november 2003

Snuf en Noukie
Natuurlijk ook even aandacht voor 'mijn dames', mag ik jullie aandacht voor Snuf en Noukie. Hier waren ze nog redelijk jong, ondertussen zijn ze iets volwassener, hoewel het af en toe nog steeds twee kleine kinderen zijn.

Snuf en Nouki bij Miekje op haar schouder

Snuf en Nouki zijn mijn tweede stel ratten. Hiervoor woonden Sip en Pluis bij mij. Op de tweede foto zie je Sip samen met Nouki. Pluis heb ik in moeten laten slapen, vanwege een gezwel. Sip was uiteindelijk wel blij met de twee jonge kooigenoten, maar niet al te lang na het inslapen van Pluis, kreeg ook Sip een gezwel, en moest ik hem ook in laten slapen. Gelukkig zijn er nog foto's. Je kunt in ieder geval goed het verschil zien tussen een jonge rat (Snuf) en een volwassen rat (Sip)..

Snuf en Sip samen op de slaapzak

Geen opmerkingen: