08 november 2003

Nieuw telefoontje?
Mijn provider van mn mobiele telefoon (debitel) vindt dat ik elke twee jaar eigenlijk wel toe ben aan een nieuw toestel. Heel aardig van ze, en omdat dat gratis kan maar ik daar natuurlijk graag gebruik van. Nou ja, gratis. Sommige toestellen wel, andere weer niet. Maar ze realiseren zich niet welke dilemma's ze voor je opwerpen met dit soort cadeautjes.. Namelijk, welke kies ik????
Ik heb zelf een Nokia carkit (de CARK-91) in mn auto. Erg fijn en ik zou niet zonder willen. En de Nokia 6610 is erg mooi (maar geen camera). Maar de nieuwste Nokia's passen natuurlijk weer niet in die carkit. Dus zou ik weer een nieuwe carkit moeten kopen. Heb ik eigenlijk geen zin in want die dingen zijn niet goedkoop. Of ik moet een ouder model Nokia terugnemen dat wel past. In dit geval de 6310i. Niks mis mee, maar als ik toch een nieuwe mag wil ik er eigenlijk wel eentje met een cameratje..tsja, boys and their toys.
Dus viel mijn oog op de Sony-Ericsson T610, die heeft een camera en een kleurenschermpje. Beide toestellen zijn even duur als ik verleng dus dat is geen argument. Maar bij de Sony moet ik een carkit kopen als ik in hem in de auto wil gebruiken, en dat kost wel weer centjes/euri. Zon headset met blauwe-tand vindt ik echt helemaal niks. Maar een blauwe tand carkit van Sony kost weer bijna 200 euri's. Zucht..was het leven maar niet zo ingewikkeld..Help?

Geen opmerkingen: