27 november 2003

Leuk
Een goeie vriendin van mij, Marjolein, is sinds kort vertrokken naar Bali voor een langere periode. Ze is daarheen gestuurd voor haar werk, ze werkt namelijk als stewardess voor Transavia airlines. Transavia heeft in Bali een contract afgesloten met Air Paradise, en heeft een vliegtuig met bemanning naar Bali gestuurd om Air Paradise op weg te helpen voor zover ik heb begrepen.
Nu heb ik haar vlak voordat ze vertrok geholpen met het opzetten van een weblog zodat ze iedereen op de hoogte kon houden van wat de crew daar allemaal beleeft. Wat ik echter nooit had verwacht is het aantal bezoekers wat ze krijgt op haar log! Ze is net een weekje geleden begonnen en zit nu al op meer dan 300 lezers per dag.
En dat gaan er nu alleen maar meer worden vrees ik, want Adam Curry heeft haar ook gevonden, en heeft haar even geplugd op zijn website. Thanx Adam, top! Ik ben benieuwd wat dit met haar bezoekeraantallen doet.
Hoe dan ook, het is een geweldig blog om te lezen, één groot avontuur.
Klik hier voor Marjolein's weblog.
Klik hier voor de post van Adam Curry over Marjolein.
Heel plezier in Bali Lein, en we houden kontakt!

Geen opmerkingen: